- Onbepaalde duur
- voltijds (38/38 uren/week)
- Weddeschaal D1-D3
- Solliciteren tot en met 4 mei
Jouw taken
- Je staat in voor de dagelijkse schoonmaak en het toezicht van de gemeentelijke infrastructuur. Je zorgt daarbij voor de schoonmaak en kleine herstellingen van de gemeentelijke ruimtes en het materiaal. Je volgt ook het stockbeheer op.
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de gebruikers wanneer ze vragen hebben. Je helpt hen om de ruimtes en het materiaal veilig en juist te gebruiken. Zo help je bij het klaarzetten en opruimen van de toestellen en het meubilair. Je zorgt er ook voor dat het huishoudelijk reglement nageleefd wordt.
- Je helpt bij de administratie en promotionele werking van de dienst.
Jouw competenties
- Je bent sociaal en communicatief vaardig en je hebt een klantgerichte houding. Je bent discreet en respectvol, ook in conflictsituaties.
- Je hebt een goede vakkennis, je beschikt over technische vaardigheden en je kan gebruikmaken van het beschikbaar gestelde materiaal.
- Je hebt een basiskennis in het gebruik van een computer of tablet: je kan e-mails lezen en versturen, reservatieroosters bekijken via het softwarepakket, het gemeentelijk intranet raadplegen, …
- Je werkt zelfstandig, nauwkeurig en ordelijk.
- Je leeft voorschriften en afspraken correct na en je hebt oog voor veiligheid op het werk.
- Je kan goed in een team werken. Je springt in bij collega’s, je neemt deel aan het intern overleg, je doet suggesties om de werkmethodes te verbeteren en je signaleert eventuele problemen.
- Je bent bereid om in shiften, ’s avonds en in het weekend te werken.
Selectievoorwaarden
- Er zijn geen diplomavereisten.
- Je hebt een blanco strafregister.
- Je slaagt in het examenprogramma.
Aanbod
Respect, werkplezier en een open communicatie zijn voor ons heel belangrijk. Daarom bieden we jou
- Een salaris van minimum 2.352,22 euro en maximum 3.660,97 euro in een voltijdse functie op niveau D1-D3. Je loon hangt af van de anciënniteit die je hebt opgebouwd.
- Een gunstige verlofregeling van 35 verlofdagen en 14 feestdagen.
- De mogelijkheid om fiscaal voordelig een fiets te leasen.
- Extralegale voordelen via de dienst GSD-V, zoals kortingen op vakanties of pretparken, geboortepremies of tussenkomsten in medische kosten.
- Interne en externe opleidingen om professioneel te blijven groeien.
Selectieprocedure
De selectieprocedure bestaat uit een praktische proef en een mondelinge proef.
Bij gemeente Oudsbergen kijken we naar competenties en bieden we gelijke kansen aan iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid of etnische afkomst.
Hoe solliciteren?
Bezorg ons bij je sollicitatie zeker je cv. Dat kan online via onderstaande knop, per mail naar info@oudsbergen.be of per brief naar Lokaal Bestuur Oudsbergen, Dorpsstraat 44, 3670 OUDSBERGEN. Onvolledige sollicitaties worden niet in aanmerking genomen.
Je kan solliciteren voor deze functie tot en met 4 mei.
Bijkomende inlichtingen
Download hieronder de functiebeschrijving.
Voor meer informatie kan je terecht bij info@oudsbergen.be of 089 810 100.