Deskundige Payroll

Wat doe je?

  • Je zorgt voor de operationele uitwerking van de loon- en personeelsadministratie. Daarnaast ben je expert in loonverwerking en weet je sociale documenten (voor vakbonden, mutualiteiten, overheidsinstanties…) grondig en volledig te behandelen.
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de opvolging van de pensioenen en de verzekeringen van het personeel van Oudsbergen.
  • Je bent een contactpersoon voor externe partijen, zoals het sociaal secretariaat, verzekeringen, RVA, Riziv en andere externe partners en partijen.
  • Je bent een aanspreekpunt voor en biedt adviesverlening aan collega’s en leidinggevenden over sociaaljuridische en loontechnische vragen en problemen
  • Je levert periodieke rapportering en statistieken aan je leidinggevende.
  • Samen met je collega’s werk je aan de voorbereiding, uitvoering en evaluatie van het HRM-beleid binnen de organisatie. Je werkt actief mee aan beleid dat zorgt voor voldoende, competente en gemotiveerde medewerkers die kunnen bijdragen aan de realisatie van de doelstellingen van Oudsbergen.

Wie ben je?

  • Je springt flexibel, tactvol en discreet om met mensen (collega’s, leidinggevenden, interne klanten…).
  • Je kan je vastbijten in sociaaljuridische vraagstukken op vlak van loon- en personeelsadministratie en zoekt mee naar efficiënte en effectieve oplossingen. Creatief zijn schrikt je daarbij niet af. Goede voorstellen vragen immers wat lef en out-of-the-box denken.
  • Je hebt een grondige vaktechnische kennis over personeels- en loonsadministratie, sociale wetgeving, arbeidsrecht en RPR voor lokale besturen.
  • Je beschikt over een bachelordiploma en hebt minimum 2 jaar relevante ervaring.
  • Je bent van onberispelijk gedrag. Bij een eventuele aanwerving zal een uittreksel uit het strafregister worden gevraagd.
  • Je geniet de burgerlijke en politieke rechten.
  • Je hebt voldoende kennis van de Nederlandse taal.
  • Je slaagt voor de selectieprocedure.

Wat bieden we?

  • Een voltijds contract (38 uren/week)
  • Een functie op niveau B1-B3.
  • De beginwedde in een voltijdse functie bedraagt minimum 2.460 euro bruto. De maximale wedde bedraagt 4.146 euro bruto.
  • Bijkomende voordelen: maaltijdcheques ter waarde van 7,5 euro, 35 dagen betaalde vakantie, 14 feestdagen, fietsvergoeding, een hospitalisatieverzekering, opleidingsmogelijkheden en voordelen via de gemeenschappelijke Sociale Dienst GSD-V.

Hoe solliciteren?

Mail (bij voorkeur) je sollicitatiebrief samen met je cv en een kopie van het vereiste diploma naar info@oudsbergen.be of geef je kandidatuur af op de personeelsdienst in het gemeentehuis. Per brief kan je je kandidatuur sturen naar het Vast bureau van het OCMW, Dorpsstraat 44, 3670 OUDSBERGEN.

Solliciteren kan tot uiterlijk 7 februari 2021. Wens je nog meer informatie, dan kan je je wenden tot Katrien Lambrechts, diensthoofd HRM, op het nummer 089/810 100.