Deskundige HRM/Preventie

Wat doe je?

Als preventieadviseur (50%)

  • zorg je ervoor dat de wetgeving inzake het Welzijn van de werknemers in onze organisatie wordt toegepast.
  • ben je verantwoordelijk voor de operationele uitwerking en opvolging van het preventiebeleid. Zo combineer je taken als het opstellen van het globaal preventieplan, beschrijven van interne noodprocedures en het onderzoeken van risico’s.

Als deskundige HRM & Preventie (50%)

  • zorg je voor de operationele uitwerking en opvolging van het beleid over de verschillende aspecten van HRM (zoals het onthaal, vormingsbeleid, welzijn van de medewerkers…). Je werkt bijvoorbeeld aan het onthaalbeleid, volgt vormingsbehoeften in de organisatie op en gaat op zoek naar opleidingen.
  • kan je ingeschakeld worden bij rekrutering en selectie.
  • ben je samen met de Deskundige Personeel verantwoordelijk voor het competentie- en talentbeheer in de organisatie. Jullie identificeren de competenties en talenten en ga na welke behoeften er zijn.

Wie ben je?

  • Je springt flexibel, tactvol en discreet om met mensen (collega’s, leidinggevenden, interne klanten…).
  • Je kan je vastbijten in vraagstukken die zich tijdens jouw werkproces of dat van je collega’s stellen en zoekt mee naar efficiënte en effectieve oplossingen. Creatief zijn schrikt je daarbij niet af. Goede voorstellen vragen immers wat lef en out-of-the-box denken.
  • Je hebt een grondige vaktechnische kennis van HRM, sociale wetgeving, arbeidsrecht en RPR voor lokale besturen.
  • Je hebt een bachelordiploma. Daarnaast beschik je over een attest preventieadviseur niveau 2 of ben je bereid dat attest op korte termijn te behalen.
  • Je slaagt voor de selectieprocedure.
  • Je bent van onberispelijk gedrag. Bij een eventuele aanwerving zal een uittreksel uit het strafregister worden gevraagd.
  • Je geniet de burgerlijke en politieke rechten.
  • Je hebt voldoende kennis van de Nederlandse taal.

Wat bieden we?

  • Een voltijds contract (38 uren/week)
  • Een functie op niveau B1-B3.
  • De beginwedde in een voltijdse functie bedraagt minimum 2.460 euro bruto. De maximale wedde bedraagt 4.146 euro bruto.
  • Bijkomende voordelen: maaltijdcheques ter waarde van 7,5 euro, 35 dagen betaalde vakantie, 14 feestdagen, fietsvergoeding, een hospitalisatieverzekering, opleidingsmogelijkheden en voordelen via de gemeenschappelijke Sociale Dienst GSD-V.

Hoe solliciteren?

Mail (bij voorkeur) je sollicitatiebrief samen met je cv en een kopie van het vereiste diploma naar info@oudsbergen.be of geef je kandidatuur af op de personeelsdienst in het gemeentehuis. Per brief kan je je kandidatuur sturen naar het Vast bureau van het OCMW, Dorpsstraat 44, 3670 OUDSBERGEN.

Solliciteren kan tot uiterlijk 7 februari 2021. Wens je nog meer informatie, dan kan je je wenden tot Katrien Lambrechts, diensthoofd HRM, op het nummer 089/810 100.