Clustercoördinator Ruimte

  • Onbepaalde duur
  • Voltijds 38/38
  • Weddeschaal A4a-A4b
  • Solliciteren tot en met 3 maart

Jouw taken

  • Je bent verantwoordelijk voor het leiden, coördineren en coachen van het personeel binnen de cluster Ruimte, waaronder dienst projectbureau, dienst werken en dienst vergunningen.
  • Als lid van het managementteam ontwikkel je een visie, die je vervolgens vertaalt in de doelstellingen van je eigen cluster.
  • Je formuleert beleidsadviezen.
  • Door actief programmamanagement en langetermijnplanning zorg je ervoor dat mijlpalen en doelstellingen van je cluster behaald worden.
  • Je bent verantwoordelijk voor het financiële beleid binnen de cluster en de bijhorende budgetvoorbereiding.

Jouw competenties

  • Je bent een echte leider. Je stimuleert voortdurend verbetering bij anderen en je bent in staat om het maximale uit anderen te halen. Je inspireert medewerkers door je voorbeeldgedrag.
  • Je bent in staat om cruciale beslissingen te nemen die impact hebben op lange termijn.
  • Je kan complexe informatie helder uitleggen, zowel mondeling als schriftelijk. 
  • Je creëert betrokkenheid en je geeft medewerkers de volle verantwoordelijkheid over dossiers en processen.
  • Je kan zelfstandig en nauwgezet werken. 

Selectievoorwaarden

  • Je hebt minimum een masterdiploma.
  • Je bent van onberispelijk gedrag. Bij een eventuele aanwerving zal een uittreksel uit het strafregister worden gevraagd.
  • Je slaagt in het examenprogramma.

Aanbod

Respect, werkplezier en een open communicatie zijn voor ons heel belangrijk. Daarom bieden we jou

  • Een salaris van minimum 4470,78 euro en maximum 6536,18 euro in een voltijdse functie op niveau A4a-A4b. Je loon hangt af van de anciënniteit die je hebt opgebouwd.
  • Een gunstige verlofregeling van 35 verlofdagen en 14 feestdagen.
  • Extralegale voordelen via de dienst GSD-V, zoals kortingen op vakanties of pretparken, geboortepremies of tussenkomsten in medische kosten.
  • Interne en externe opleidingen om professioneel te blijven groeien.
  • Vrijheid en flexibiliteit. Met je glijtijd deel je je werkdag zelfstandig in. Telewerk je graag? Dat kan!

Selectieprocedure

De selectieprocedure bestaat uit twee stappen:

  • Schriftelijke proef
  • Mondelinge proef

Voor meer informatie over het sollicitatieproces mag je contact opnemen met de personeelsdienst via info@oudsbergen.be

Bij gemeente Oudsbergen kijken we naar competenties en bieden we gelijke kansen aan iedereen, ongeacht leeftijd, geslacht, seksuele geaardheid of etnische afkomst.

Solliciteren

Solliciteer

Solliciteer je liever niet via bovenstaande knop? E-mail dan je sollicitatiebrief samen met je cv en een kopie van het vereiste diploma naar info@oudsbergen.be. Per brief kan je je kandidatuur sturen naar het Lokaal bestuur Oudsbergen, Dorpsstraat 44, 3670 OUDSBERGEN.

Je kan solliciteren voor deze functie tot en met zondag 3 maart.

Bijkomende inlichtingen

Download hieronder de functiebeschrijving.

Voor meer informatie kan je terecht bij info@oudsbergen.be of 089 810 100.